niedziela, 16 marca 2014

#OMFG! #POWRACAM#TAK#ZNOWU#ORAZ#ZNÓW#SIĘ#BĘDĘ#PRZEDSTAWIAĆ#xD

Haii.
Mam na imię Martyna ale wolę Cysia. Jestem nastolatką jak każda inna . Mam własne problemy większe mniejsze... Jestem harcerką i na początku roku szkolnego miałam funkcjonować też jako "zuchol" >.< Lubię dzieci , ale takie większe , nie takie małe co non stop wrzeszczą D: Słucham różnej muzyki . Na prawdę różnej . Od metalu i jego podgatunków i rocka,aż po troszkę pop'u >.< Troszkę śpiewam ale naprawdę nie idzie mi jakoś świetnie D:  Mam bardzo słomiany zapał jeśli chodzi o rzeczy typu :
-blog
-pamiętnik
-etc

Jestem nieśmiała.. Nawet bardzo, często mi to przeszkadza . Ale jak kogoś poznam jest już okey , w miarę "stażu" naszej znajomości moja nieśmiałość  zanika c: Gram na gitarze klasycznej i uczę się grać na gitarze elektrycznej (hu, słabo mi idzie D:)
Tego bloga reaktywuję już chyba 7 raz ale co tam! :D Tak mnie wzięło na blogowanie i zmiany w moim życiu. AGAIN. Chcę schudnąć poprawić oceny i samopoczucie c: Już nie liczę ile razy chciałam to robić ;p Wyznaczam sobie cele w życiu i nie potrafię ich realizować. Jestem leniwa, chyba jak większość nastolatków. Trochę w życiu przeszłam, ale to było. Teraz jest teraz, i nie wracajmy do przeszłości.

Do następniej~~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz